Pages

Monday 23 September 2013

Ο πληγωμένος εγωισμός του Λαστιχάρη...



    Ως ένας λαστιχάρης που σέβεται τον εαυτό του, διατύνομαι στους γύρω μου ότι καταλάβω που μάππα. Αναλύω τα συστήματα, μιλώ με όρους FIFA MANAGER, θκιαβάζω τον Μικαέλλον του Αποελτοτνετ τζιαι γενικά έχω άποψη για το στήσιμο της ομάδας, τες μεταγραφές, τα οικονομικά, τα γαστρονομικά κ.ο.κ !

     Το πρόβλημα μου είναι ότι τωρά τελευταία αδυνατώ να καταλάβω το σύστημα στο γήπεδο. Ποιος παίζει που; Ποιος βοηθά ποιον; Ποιος φκένει κρυφός, ποιος εν ο φανερός, Ποιου ρόλος εν το όβερλαπ, πού παίζει τελικά ο Αλεξάνδρου κτλ. Τζιαι το κακό είναι ότι ούτε οι γυρόν μου καταλάβουν για να μου εξηγήσουν. Αλώπως ούτε ο Αλεξάνδρου εν ξέρει να μου πει που παίζει ο Αλεξάνδρου...

    Τζιαι να πεις είμαι κανένας άσχετος να το καταλάβω... Το σιβί μου έσιει τα ούλλα. Θκυο φορές πρωταθλητής Ευρώπης στο μάνατζερ 2008, ξέρω αγγλικά, λύω puzzles, τζιαι έχω πείρα προπονητή κερκίδας στους 8 του Τσάμπιο λικ . Μόνο τούντο κω..σύστημα εν μπορώ να καταλάβω. Ποιος ; Εγώ... Που πέρσι έβρισκα ούλλες τες αλλαγές του Γιοβάνοβιτς τζιαι σε ίντα λεπτό εννά τες κάμει !
   
     Τωρά ξέρω μόνο ποιος εννά μπει. Επιθετικός φκει, αμυντικός φκει, μέσος φκει εννά μπει ο Αλεξάνδρου. Ελπίζω να μεν γράψει κανένα τουίτερ πάντως τζιαι πει ότι είμαι εναντίων του. Γιατί εγώ που τα αλήθκεια είμαι μαζί του. Τζιαι με τον προπονητή. Απλά θέλω να καταλάβω το σύστημα ρε Νεκτάριε μου, να μπόρω τζιαι εγώ να κάμω τον έξυπνο πας την κερκίδα...

   
Με όλη την καλή διάθεση για υποστήριξη της ομάδας,

Κ.Π ΛΑΣΤΙΧΑΡΗΣ


Υ.Σ   Για όσους θέλουν να μάθουν περισσότερα για το σύστημα που προσπαθούμε να παίξουμε φέτος ας κοιτάξουν αυτό το λινκ (αγγλικά)

http://www.bavarianfootballworks.com/2013/7/17/4530782/bayern-munich-pep-guardiola-4-1-4-1-tactics-flexibility-schweinsteiger-kroos-alcantara-martinez   

   



No comments:

Post a Comment